Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voorthuizen.startpagina.nl

kindercircus/spiegeltent

  • H.Hofman

    Alweer vele jaren terug ontdekte ik een horecabedrijf met - voorzover ik mij herinner - de naam Het Ei. Daar was een man gevestigd die over een oude spiegeltent beschikte en een kindercircusje had met geiten, varken, kippen e.d.

    Ik ben op zoek naar gegevens over betreffende eigenaar, kindercircus en spiegeltent. Want wat is daarmee gebeurd ? Hoop op reacties. Herman Hofman.

  • piccolo

    Beste,

    De eigenaar van het betreffende geheel , was de reeds jaren geleden overleden

    heer Anton Zwetselaar,

    zijn uitspaninng naar ik meen op de grens van Barneveld en voorthuizen, had de naam het ei,

    het circusje heette Circus kukuleku., hij gaf met dit circusje voorstellingen in een oude spiegeltent,

    na zijn overlijden is alles overgegaan naar zijn zoon, wat die met alles heeft gedaan weet ik niet,

    Hij had aldaar ook een gegrilde kippen restaurant, waar je een heerlijk gegrild kippetje op kon peuzelen,

    ik denk dat je meer inlichtingen kunt krijgen bij de Gemeente Barneveld of Voorthuizen,

    Of bij een Circusclub, o,a de club van circusvrienden nederland, deze hebben een website, zij hielden destijds weleens een circusmiddag in kukeleku, vragen naar John de Vries jr.

    veel succes.

  • piccolo

    Beste,

    Nog vergeten, onderstaand url,

    daar vindt je een prachtige tv opname uit paradijsvogels, over Anton van Zwetselaar,

    http://www.arnoldjanscheer.nl/televisie/hippe_droom.php