Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voorthuizen.startpagina.nl

Samen afvallen in Voorthuizen

  • Marianne

    Samen afvallen Voorthuizen

    Snel op weg naar je streefgewicht

    Onder deskundige begeleiding en met steun van anderen.

    op maandag- of woensdag- of vrijdagochtend

    kosten slechts 4 euro per keer

    samen.afvallen@hotmail.nl

    06 – 184 763 51

  • mieneke morren

    Hoi,

    graag wat informatie over het afvallen

    Groet Mieneke

  • Inge007

    Goededag,

    Inmiddels ben ik in blok 2 van het SanaSlank eiwitdieet en dit bevalt me erg goed. Na een moeilijke start heb ik inmiddels me draai gevonden en leer ik ook veel meer over voeding. Dit gaat natuurlijk een beetje automatisch als je zo bezig bent met afslanken. Ik merk wel dat ik flink aan het afvallen ben en ik zie er naar uit om het laatste blok te halen waar ik dan hopelijk op m'n ideaal gewicht zit.

    Het fijne van SanaSlank is dat ze erg interactief zijn. Naast het altijd klaar staan voor vragen, en ja die heb ik met regelmaat, vind ik het ook fijn dat ze me op de hoogte brengen van het laatste dieet nieuws. Hier komen vaak tips in terug die ik zelf dagelijks toepas. Echt een aanrader! Ook is een vriendin van mij, doordat ik het had genoemd onderdeel geworden van het eerste eiwitdieet van Nederland, door de training te volgen en zij mag zich nu officieel belegeidings- en verkooppunt van SanaSlank noemen.

    Inmiddels heb ik zelf al een groot deel van het brede assortiment aan eiwitproducten geprobeerd en moet ik zeggen dat ik ook erg tevreden ben over de kwaliteit, soms heb ik wel is een product dat me niet bevalt. Maar goed, smaken verschillen, zo vind ik ook niet altijd alles lekker in de supermarkt.

    Ik vroeg me af of iedereen positief is over die eiwit dieet en wellicht heb jij wat aan mijn tips over dit eiwitdieet!

    Groet Inge