Mobiele wijnvat sauna bij je thuis!

Ik heb dit arrangement gewonnen op een veilingsite maar helaas voor mij niet haalbaar omdat ik niet in de buurt woon.

Woon je in de buurt van Voorthuizen dan heb je voor een klein bedrag 2 dagen de sauna bij je thuis.

Dit arrangement mag je overnemen voor 40 euro. Een koopje. (Normaal 75 euro per dag)

Heerlijke ontspanning in de Zweedse Barrel sauna, door de ronde vorm is hier een unieke verdeling van warmte. Op deze manier voelt de warmte erg aangenaam aan. Dit resulteert in een ontspannen en herboren gevoel. De Barrel Sauna wordt op een aanhanger bij jou voor de deur gebracht. Voor een dagje sauna hoef je de deur bijna niet meer uit. De sauna is 410cm bij 220cm.

Nodig je vrienden en familie uit, de mobiele Barrel Sauna staat namelijk 2 dagen bij jou voor de deur. De houtgestookte sauna zorgt voor voldoende warmte tijdens deze koude dagen en dankzij zijn ronde vorm wordt de warmte gelijkmatig verdeeld. Loop je al warm voor het idee? Er kunnen 6/8 personen in.Het arrangement is een half jaar geldig.

Lijkt dit je wel wat? Neem dan contact met mij op en voor een scherpe prijs kun je twee dagen heerlijk ontspannen bij je thuis. Ik verstuur de voucher door via de email. Voor vragen mail gerust.

Vr. gr. A.Boermans

a.boermans@live.nl